Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

  1. Γεννήθηκα στίς 2-5-1950 στό Κολωνό μιά λαική γειτονιά πού βρίσκεται κοντά στόν σταθμό Πελοποννήσου.
  2. Ο πατέρας μου ήταν χασάπης ονομαζόταν Απόστολος,καί καταγότανε από τήν Μεγαλόπολη Αρκαδίας.Ηταν απλοικός,πολύ φωνακλάς, μέχρι αηδίας τίμιος.Πέθανε στίς 17-11-1985 βασανισθείς επί επτά συναπτά έτη από τόν καρκίνο τού προστάτη σέ ηλικία 66 μόνο ετών.
  3. Η μητέρα μου η κυρία Βασιλική τό γένος Λυμπεροπούλου ήταν μιά απλοική νοικοκυρά.Στά νιάτα της ήταν πολύ ώμορφη,αλλά δυστυχώς εμαρτύρησε από τόν διαβήτη.Εκοιμήθη στά 74 της στίς 7-2-2006.
  4. Η αδελφή μου η Σταυρούλα είναι δύο χρόνια μεγαλύτερη μου.Δυστυχώς η απληστία της τήν οδήγησε μακρυά από μένα καί τήν κυρά μου.
  5. Στίς 20-12 -1985 ενυμφέφθη τήν καθολικιά ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ-ΡΟΣΣΟΛΑΤΟΥ,μέ τήν οποία ζώ μαζί αρμονικότατα μέχρι σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου