Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

ΤΑ-ΧΟΜΠΥ-ΜΟΥ

  • Μού αρέσει πολύ τό περπάτημα(μέ αυτό τόν τρόπο καίω καί τήν χοληστερίνη μου).
  • Τό κολύμπι είναι ή μεγάλη μου αδυναμία.Στό νησί μου στήν Πάρο κολυμπάω δύο φορές τήν ημέρα(τό πρωί γύρω στίς 10π.μ, καί τό απόγευμα γύρω στίς 6 καί 30 μ.μ).
  • Μού αρέσει πολύ νά παίζω ρακέτες,καί μέ αυτό τόν τρόπο καί μαυρίζω καί γυμνάζομαι.
  • Η μεγάλη μου αγάπη είναι ή ομάδα μου Ο-θρύλος ή Ολυμπιακάρα,ή μεγάλη μου ομάδα.Τήν ομάδα τήν ακολουθώ παντού.
  • Μού αρέσουν πολύ επίσης καί τά ταξίδια,τόσο στό εσωτερικό,όσο καί στό εξωτερικό.Αγαπημένα μου μεταφορικά μέσα είναι: 1) τό αυτοκίνητό μου 2)Τό πούλμαν,καί τέλος 3) τό πλοίο.Αποφεύγω τό αεροπλάνο.
  • Τέλος μού αρέσει πολύ τό ψάρεμα,γι' αυτό τόν λόγο έχω καί μία βαρκούλα.
  • Μού αρέσει πολύ τό καλοκαίρι τό SERFING,μέ δικό μου εξοπλισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου